Anders denken....het werkt echt!

Stel, je hebt een droom...een wens. Dus denk je iets in de trant van "wat zou ik graag eens..." Je droomt erover, leest er misschien over, kijkt verlekkert naar de mensen die het wél hebben...maar ga je er ook voor? Of is dromen erover wel genoeg? (want ja, dát kan ook nog!)

Maar zet het dromen nou eens om in doen! Dus niet ik zou willen....maar ik ga!
Vertel jezelf dat je gaat varen. Dat je nú je in gaat laten schrijven voor een zeilles o.i.d. (en doe er iets mee!)

We kunnen ons zelf ontzettend beïnvloeden door de manier van denken. Krachtiger denken (als ik het even zo mag noemen) zet je zelf veel meer aan tot daden, dan voorzichtig iets willen.
Het geeft je veel meer power, meer zelfvertrouwen, meer doorzettingsvermogen en bedenk zo nog maar wat positieve gemoedstoestanden.

Geef die beren op de weg ook maar stevig kritiek. Jaag ze weg met al je krachtige argumenten. Laat ze niet tussen jou en je droom komen!
Maar...(ja, daar heb je haar weer....) geniet ook van die weg! Ga niet voor alleen het einddoel, want genieten kun je ook van de weg ernaar toe!
De weg naar je droom ga je halen! Wat voor moeite je er ook voor moet doen!
En onderweg kan je plezier beleven!
(kleine persoonlijke opmerking bij deze foto: ik heb het einddoel gehaald....door te smokkelen.....sst!)

Reacties

Een reactie posten

Wat leuk dat je reageert!